27.3.2009

Sanoin saliharjoituksilla :D

Tosiaan, kirjoitin saliharjoituksilla
Se on ihan vasta eilisestä alkaen ollut elämässäni :D

Minulla on ollut kortti läheiseen kuntokeskukseen, missä käyn eniten ohjatuilla tunneilla. Eilen kuitenkin viimein käytin korttiin kuuluvan laiteopastuksen ja personal trainer teki minulle saliohjelman.

Ajattelin koittaa noin kuukauden, mitä siitä seuraa jos käyn salilla muun liikunnan ohella 1-2 kertaa viikossa. Tähän saakka olen koko aikuisikäni vältellyt saleja. Syystä että mulla kasvaa lihakset silmänräpäyksessä. Tämä kuntoinspiraatio siis kumpuaa siitä, että pikkuhiljaa olen alkanut tiedostamaan, että se on menoa nyt kolmekymppisenä, jos ei tee enemmän itsensä eteen, kuin tähän saakka. Jostain syystä olen tähän saakka ollut jossain määrin onnekas vanhenemiseen liittyvien muutosten suhteen.
Terveys on myös yksi tärkeä motivaattorini.